ordtavlor


När solen börjar titta fram och det är så otroligt mycket vårkänslor i luften så blir jag en oerhört kreativ och påhittig person. Jag har så många idéer och projekt jag vill göra. Den här gången kom jag på att jag kunde dela med mig av julklapparna jag gav mami och papi iår. Jag gjorde nämligen två ordtavlor till dem. Kan erkänna att jag kanske inte var den påhittigaste, därför använde jag samma ord på båda tavlorna, men jag måste säga att jag blev rätt nöjd ändå. Tycker de passar in på min kära mor och far. Jag ska absolut göra fler likande tavlor. Man kan tex skriva roliga texter och citat med olika teckensnitt. Om någon har ett bra citat eller en fin text på lager så får ni gärna dela med er och vad tycks om tavlorna?!

KOMMENTARER


Cecilia

sjukt fina tavlor!!! :D du är ju skit duktig o fyndig!

2012-03-05 // 18:41:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: