min lilla resa till huvudstaden.



Jag och Angelica tog en liten spontan resa till Stockholm förra veckan. Vi pratade om att slösa pengar, åka massor med karuseller på Gröna Lund och självklart umgås med våra fina vänner. Så i torsdags packade vi väskorna och hoppade på planet. Det var verkligen väl behövligt måste jag säga! Sedan toppades hela resan med att jag fick vara med och fira min bästa väns födelsedag och att jag även klarade av att hålla mig från att säga att jag skulle komma gjorde allt så mycket bättre. Vem älskar inte överraskningar lixom?Jag har äntligen fått se hur min finaste Johanna bor och äta otroligt god mat hon lagat.

Mitt kort har gått varmt i kassorna och mina fötter har varit helt slut efter allt spring i affärerna. Men det var helt klart värt det! Jag är några plagg rikare och några tusenlappar fattigare, men vad gör det egentligen. Jag har nog aldrig druckit så mycket färskpressad juice förut heller men herre min skapare vad gott det är. Ja jag funderar på att införskaffa en juicepress för eget bruk. he he. En salami och brieost baguette hade inte suttit helt fel nu heller. Varför finns inte likande fik här uppe i norr? Brownies från 7eleven smakar gudomligt när man går från en klubb till en annan. Körsbärs blommorna i Kungsträdgården var underbara, jag ska dit nästa år och fota!

Jag har diggat till musik på wookhouse, träffat nya människor och druckit drinkar. Sedan får jag tacka att det finns fina personer som offrar lite sömn för att surra telefon när mina kära vänner är och utforskar nya marker. hehe Måste även skriva tack för att sängplatsen Mickis och Emelie. Att vi missade LMFAO var ju kanske inte enligt planerna. Men vi shuffla i kön och träffade Julie och Camilla ist så vi spillde inga tårar över det och drog på Grönan innan vi åkte hem ist. En nallebjörn rikare och en hel del fjärilar i magen efter alla karuseller så var jag faktiskt nöjd med min resa och förstod först då jag kommit hem att jag gärna skulle kunnat stanna ett bra tag till. Självklart förevigades hela resan med massor av bilder på Instagram då systemisen inte fick följa med och jag har förmodligen glömt att skriva ner hälften av allt roligt.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: