sunny sunday

Jag tycker att jag hade kunnat få börja min söndags morgon med något roligare än feber och huvudvärk,
det var inte bättre av att jag missade andra seriematchen. Jag försökte göra det bästa av situationen när jag tagit mig ner för trappen och gjorde en god frukost, Brieost och salami it is! Mårran muggen passade som handen i hansken dagen till ära. Jag kände mig lite som den kära karaktären från mumindalen idag. Det var värligt gott kan jag tala om för er. Efter en lång vila i min säng framför filmen dumma mig kände jag mig på lite bättre humör, man kan nog inte vara på något annat humör efter den filmen. It's so fluffy I'm gonna die! Hehe. Sedan kände jag att jag inte hållt i min kära kamera på väldigt länge och ville dela med mig av min fina bakgrundsbild jag vilar ögonen på ofta. Jag kan erkänna att jag har en liten star crush på zac efron, tack och lov delar jag den med min kära vän Ellis. Jag tror det här får vara allt för denna gång när jag återkommer nästa gång är oklart än så länge men tack och hej leverpastej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: