Bland blommiga koppar & gott te.

Jag tänkte att jag kunde visa två guldkorn i ett inlägg en torsdags kväll som denna. Här mina kära bloggisar skådar ni världens bästa födelsedags present, nämligen min green gate samling jag fick när jag fyllde år och två otroligt goda teer som gömde sig i Emmas giftbag. Jag kommer inte behöva köpa en enda kopp när jag flyttar ut ur flickrummet och vill gärna att det ska ske snart. Okej jag kommer förmodligen inte sluta köpa massa fina blommiga koppar,muggar och skålar i olika slag. Det är något man kan ha många av tycker jag. Så jag vill nog börja packa och flytta ut ur boet snart till en egen liten lya. Tanken på lång mysfrukost med någon man tycker om och ett gott te i dessa koppar ger mig fjärilar i magen. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: