den vackra dansen balett.

På mina yngre dagar så spenderade jag massor med timmar i danslokalen med en dansfröken och massor med andra töser. Vi fick dansa allt från jazz till street och en hel del andra danser. Vi uppträdde på massor med roliga tillställningar och fick sminka och klä upp oss. Jag tyckte väldigt mycket om det men när träningstiderna krockade med fotbollen slutade jag. Jag kommer fortfarande ihåg några av stegen i en dans vi uppträdde med på dansensdag, vilket är lite knasigt. Men det jag egentligen ville föra fram i det här inlägget var, att jag här om dagen insåg hur oerhört vackert balett är på bild. Vilken enorm fysik och styrka man måste ha för att kunna göra alla positoner. Helt otroligt vackert och elegant! 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: