En helg med den bästa

 
Vem annars än Emma kommer på idéen att ställa en rosa gullig giftbag på kudden där jag skulle sova. Hon är för go alltså! Och innehållet var lika perfekt som överraskningen. Te och värmeljus med doft av jordgubb. Så jag det bara kan bli. Här ska mysas med te och tända ljus som doftar jordgubb.  
 
Självklart är jag några hundringar fattigare och lite mer kläder,smycken och skor rikare efter en helg men vad gör det lixom? Man kan ju inte få för mycket av det goda. Jag tycker så galet mycket om min Emma. Vi är så lika varandra men ändå rätt olika på många sätt. Jag är även förälskad i staden Luleå. Jag kan tänka mig hur underbart det vore att bo där, jag hade varit som fisken i vattnet. Det hade varit hur bra som helst att få träffa Emma betydligt oftare än med flera månaders mellanrum. Jag är alltid full med energi efter en helg med henne och har även återfått mitt sockersug efter massa godis, vill gå på bio så snart som möjligt igen efter att vi har sett taken 2, prata in på sena natten och ja bara vara med henne så jag längtar redan tillbaka. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: