Jag tog tåget till Luleå.

Jag tog en spontan tripp till Luleå förra helgen, till världens bästa Emma. Det betyder en lyckad helg med massor av shopping, godsaker, chai latte, film tittande, bio, mat och en massa pratstunder långt in på nätterna. Det blir inte annat än en lyckad helg. Tyvärr är en helg alldeles för kort så jag stannade måndagen också och ändå hann vi inte med allt vi planerat. Får nog göra en favorit i repris snart igen. Packa för en helg är inte lätt kan jag säga er! Jag hade stora problem då jag alltid går i stickat och är lite shopping tokig så måste man tänka sig för lite. Jag konstaterade rätt snabbt att min färg just nu är lila. Jag skuttade runt i lila färger hela helgen. Men lila är ju fint! 
Snön vräkte ner och nu i efterhand ångrar jag att jag inte gjorde en gif på den här bilden när snöflingorna faller så fint. Ni får ursäkta mitt endast grundmålade balkong räcke, den fick inte mer färg i sommar. Men det jag ville säga var väl att, det vita guldet är här nu. I en alldeles för stor mängd jag vill ha färgade höstlöven tillbaka!  
I luleå låg inte en flinga på marken iaf. 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: