Frukost på sängen en fin söndag.

Helgen sprang iväg och varvade mig nästan känns det som. Jag lyxade till det lite imorse och åt frukost i sängen. Det är så otroligt mysigt! Längtar tills jag hittar någon fin att göra frukost på sängen åt igen. Men just nu känns det rätt bra att bara göra det till sig själv och äta samtidigt som man läser en bra bok eller tittar en serie med massa mumsbitar i. Sedan gör det inte saken sämre om man äter mumsig frukost, eller att man har städat rummet dagen före vilket betyder renbäddad säng. Boken jag har börjat läsa är Gunnar Ardelius fortsättning på boken jag läste i höstas, den heter "Bara kärlek kan krossa ditt hjärta" och jag är storm förtjust i hans romaner. Älskar när bara titeln på böcker tilltalar en. För hur många gånger har inte kärlek krossat ens hjärta, men det har även lappat ihop det. Jag äter gärna frukost på sängen med den boken i handen så fort som möjligt igen. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: