I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära

Jag var en rätt nöjd tjej när jag äntligen hittade Yogi Tea med de otroligt gulliga citaten på tepåsarna. Tyvärr föll inte riktigt sorten sweet chai mig i smaken. Har mitt otroligt goda chaite från indiska. Men jag kommer absolut ge det en chans till och om inte annat köpa en annan smak. Bara för de otroligt gulliga citaten. 
I Torsdag trillade ett grönt postkuvert ner i min brevlåda, och för mig betyder det oftast att min mormor skickat något till mig. Den här gången var det en underbar flätstickad benvit tröja från henne. Flätstickat är höst för mig och jag fastnar alltid för tröjor som är det. Mammsen brukar säga att jag har fått flätstickat på huvudet, hehe och det kan väl kanske stämma lite.
Jag köpte mig en underbar bok när jag var nere i Örebro för några veckor sedan. Den är så himla vacker och fin! Den passar mig utmärkt som är lite smått svag för kärlek. Jag ska nog köpa mig fortsättningen till finaste boken "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket". 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: