mitt rum i ditt hjärta..

 
Förra veckan testade jag våran nyinköpta mjökskummare och gjorde mig en gudomlig varm O´boy i min
underbara mymlan mugg, dock fattades mini marchmallows. Och jag plåtade några otroligt röda rönnbär
under min promenad med sally 
 
I Tisdags fyllde världens goaste pappa år så jag bakade för glatta livet iklädd min fina blommiga klänning
och fick ett äpple av min kompis som åkte ner till söder en sväng.  
 
Dagen efter pappas kalas insåg jag att mina lockar var så mycket finare dagen efter tom med oborstat hår.
Jag passade även på att ta en bild på min finaste samling av muminmuggar. Jag har hela 14 st men det fattas fortfarande en hel del. Man kan aldrig ha för många mumin muggar.  
 
I fredags vaknade jag rätt tidigt och spenderade tid med min älskade bok jag påbörjade under mitt äventyr till mormor och söder. Har varit dålig på att ta mig tid att läsa men det har blivit ändrig på nu då jag har börjat på min andra fina bok. Passade även på att bära mormors stickade skönhet och målade läpparna bärfärgade. 
Läppstift är så otroligt fint och skuttade runt och kände mig lite fin faktiskt. 
 
Jag tänkte att jag kunde dela med mig lite av mina instagram bilder på bloggen. dock är de oftast samma motiv som jag fotograferar med min kamera men det blir ju aldrig samma sak på iphonnien. Ni kan ju följa mig vet jag jag heter josefinjson.
 
PUSS!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: