När rönnen är som rödast

 
Jag har passerat ett rönnbärsträd ett flertal gånger när jag har varit ute och promenerat med Sally och tyckt att de är så otroligt vackra trots att alla löv har fallit. Så en dag fick kameran följa med och jag tog lite kort på den. Tycker fortfarande att hösten är underbar. 
 
En riktigt söt nos har min lilla hund som var riktigt trött imorse, vilket hennes matte också var i och för sig. Vi har tagit det riktigt lugnt idag. Sally har busat lite med Signe och Svante medans jag har druckit lite kaffe och surrat strunt med bästa Emelie. På eftermiddagen har vi hunnit med ett besök hos Adam och Amanda och lite lek och bus här hemma.
Jag har läst några rader i min fina bok. Vilket fick mig att klottra ner en text jag skrev för ett tag sedan i inlägget nedan. I tanken kan kärlek alltid vara underbart och fint. Hoppas någon gillade den iaf
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: