bilder, brevensbruk & en väldigt tankspridd lilla jag.

 
Tänk hur mycket som kan förändras på en kort stund under en kväll el hur en person kan göra ens dag så mycket bättre bara genom att skriva några rader i ett meddelande. Gårdagen var ändå en rätt bra dag, men alla dagar har sina dåliga och bra stunder. Men det är väl det fina egentligen. Jag började min dag med att ta en morgonpromenad med Emelie och hundarna. Jisses vad kallt det har börjat bli ute, fingervantar var ett måste under den promenaden egentligen. Efter det sprang emelie ärenden och sen spenderade jag någon timma i hennes soffa med tomstrirrande och blippade på min telefon, Ja jag är rätt tankspridd just nu kan man lugnt säga så bli inte förvånad över att mitt inlägg här blir lite smått osammanhängande.
 
På tal om någon helt annat så har jag en hel del bilder jag inte delat med mig av från min semester. Men här har ni två till iaf. O'boy vad jag saknar brevens, omgivningen och självklart mormor och Sören.  
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: