Du sa du behövde tid, du hade tid.

 
 
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker frukost gör sig otroligt bra på bild och det ekar tomt i kerativa garderoben just nu så man tager vad man haver. På bild skådar ni gårdagens och dagens frukost. Grönsaker är så fint och färgglatt och mumin muggarna är och kommer alltid vara en höjdpunkt under frukosten. Äggkoppen vann jag och mami när vi var på kåkstan och köpte en lott av en gullig gammal tant. Kossor är ju söta så den är fin den med och ägg är gott! Lasse sjunger för mig:
 
"Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
Allting blir precis som man förväntar sig
Du är ett glashus, och jag är en sten 
Men det är du som försöker se igenom mig"

Den mannen han kan minsann, ja jag får gåshud i nacken upp mot mitt blonda hårfäste.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: