If I can make you happy, then this is where I belong

 
 
Man blir aldrig less på frukost på bild så då kan man väl lika ta det i film också. hehe. 
Sedan måste jag tala om för er att man blir aldrig för gammal för att plaska i pölar om någon försöker
förneka det bör ni leta reda på ert barnasinne för det är så det är. Så nu mina lovers and haters och fans
där ute i internetvärlden här har ni min kortfilm gjord i brist på annat och stor nyfikenhet på nya kamerans funktioner. Enjoy el spy galla över den I really don't care. Jag hade iaf roligt när jag gjorde den vilket var baktanken med det hela. Jag har även fler planer så nu ska jag hoppa i kläderna och ut på nya äventyr! 
Vi ses! 

KOMMENTARER


Gud vilken söt video! det slog mig just hur mycket jag sakar dig! ♥

Svar: tack finaste bästaste underbaraste du! Sedan ska du veta hur mycket jag saknar dig! Helt galet mycket! <3
josefin

2012-09-02 // 15:01:20
anna sofia norman http://erniiee.blogg.se

vad söt du är josefin ! :)

Svar: tack snälla söta rara Anna! :) hihi
josefin

2012-09-03 // 09:48:12
Ammi

Åh, vilken fin och härlig video ! Kusinvitamin ♥

Svar: tack söta kusinvitamin! <3
josefin

2012-09-03 // 17:05:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: