när jag äntligen tog mig till brevensbruk

Jag fick ju en snilleblixt en onsdagkväll att ta flyget till Mormor och Sören i Örebro. En av mina bästa idéer på länge måste jag säga. Att jag aldrig fått en sån förr, nåväl bättre sent än aldrig och nu dröjer det nog inte så länge tills det händer igen. Jag älskar omgivningen i brevens alla små söta hus, alla blommor, skogen, djuren och lugnet. Sedan älskar jag att träffa min mormor och Sören så klart. Att vara där är avkoppling på riktigt! Jag har njutit hela veckan. Och nu i skrivandes stund så längtar jag verkligen tillbaka dit. Jag har fått följa med mormor till hennes garnaffär. Det var den sötaste lilla stugan i skogen med en liten tant som sålde. Innanför dörren var det inte mycket plats för det var garner och tyger från golv till tak i den lilla stugan. Jag riktigt myste när jag fick bläddra bland mönsterpärmarna och välja en tröja mormor ska sticka åt mig, och känna på alla olika garner. Jag har så oerhört många bilder jag ska lägga upp men det kommer eftersom, håll ut alla som väntar. Men jag längtar redan till nästa gång. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: