snälla rara ge mig lite idéer.

 
Det var väldigt länge sedan jag tog en spegelbild med kameran men här har vi en från förra helgen. Älskar att ha vågigt hår och en snygg brun sotning som ni ser i bakgrunden lite suddigt, ni kan vara lugna det är inte fel på er syn och ni är inte fulla det är nämligen meningen att jag ska vara lite suddig där bak. Jag har funderat fram och tillbaka vad jag ska plåta för något. Ni kanske har något tips? Jag förstår om ni blir less på mina frukostbilder så kom igen ge mig idéer nu! Jag vet att jag har några få läsare som återkommer ni kan väl hjälpa en vilsen fotonörd som mig. Snälla söta rara ni! 

KOMMENTARER


Stig Hansson

Nu vet vi vilken kamera du har. Kram

Svar: Hej Morfar! Vad glad jag blev när jag fått en kommentar Ja jag har en canon eos 650d nu. kram på er!
josefin

2012-10-14 // 13:58:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: