Ligger det en tanke bakom varje teckning?

Förutom att jag har klottrat på alla fakturakopior jag ändå skulle riva och slänga på jobbet, var det oerhört länge sedan jag ritade något. Man kan lugnt säga att jag är en periodare när det kommer till att vara kreativ och rita. 
Igår fick jag iaf för mig att rota fram mina pennor och ritblocket och började skissa lite och fortsatte med det idag på morgonkvisten. Jag har blivit lite såld på att rita mänskliga kroppsdelar och varför har jag inte den blekaste aning om. Men självklart tror jag det ligger lite tanke bakom varje teckning men kan inte sätta fingret på vad. Allt är väl ändå lite fint med en tanke bakom iaf. Så nu sitter jag i köket och dricker te med en blandad lista på spotify i öronen och ska göra klart den. Rätt fint ändå!      
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: