En kopp rykande varmt & gott te

Jag spenderar min största tid med att sova och dricka te nu för tiden, helst i den otroligt vackra koppen min fina kusin gav mig i julklapp. Eftersom det första jag gör på morgonen när jag vaknar är att slå på vattenkokaren och gör mig en kopp te, så har det tyvärr börjat bli lite glest i te skafferiet med löstéer då det har varit förkyldningstider. Ska nog göra en liten investering och åka till luleå och handla på Te shoppen el besöka Ettsomannat här hemma som har en hel del löste. Efter att jag även sett hur otroligt blek jag är så kanske jag nu mer kan börja kallas för snövit, jisses trodde inte det var så illa. Kanske dax för en solsemester el varför inte bli hittad av en prins el börja hänga med 7 små dvärgar. Jag är på vilket som kan jag säga er! 

KOMMENTARER


fin bloggdesign du har :)

2013-01-06 // 16:07:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: