Läppstift ger en färgklick.

 
Jag har blivit en läppstift fantast senaste åren och har köpt på mig en hel del från olika märken. Självklart är makeupstore en stor favorit och de flesta på bilden har jag fått i present. Jag fick det otroligt fina lila i julklapp av Elin. Tack söta rara du! Seniorita heter färgen och är fylligt och fint på läpparna och kommer användas flitigt.
 
Idag fick dock läppstiften ligga kvar i sminklådan då jag endast har promenerat med Sally och sedan gymmat med kusinvitamin. Känslan efter gymmet är verkligen så skön efter gymmet! Kvällen är än så länge oplanerad men det dyker nog upp något roligt förr el senare. Men fruktsallad och en bra film låter väldigt lockande i mina öron. Det får nog bli så skulle jag tro. Må så gott allihop! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: