När jag & mina vänner firade in det nya året.

Eftersom det bara är nyår en gång per år så måste man ju föreviga middagen som självklart var trerätters, tyvärr blev vi för mätta för att äta efterrätten så den kom aldrig med på bild. Vår middag bestod av en räkcocktail bestående av avocado och mango till förrätt. Den var så sinnessjukt god det gjorde mamma väldigt bra måste jag säga och det blev inte sämre när planksteken kom på bordet. Mitt kött var P E R F E K T om man får säga så om något. Nej plankstek är helt enkelt aldrig fel till varken festmåltid el fin helglyxmat enligt mig. I love it! Till efterrätt blev det en vaniljpannacotta med passionsgelatin. Den var smaskig den med även fast jag åt den dagen efter. 
 
Efter middagen med familjen firade jag in det nya året med några goa vänner. Vi åt snittar,spelade sällskaps, drack och avrundade det hela med chokladpudding med bär. På tolvslaget skålade vi in det nya året med skumpa och tittade på raketer. Någon nyårskyss blev det inte i år, vilket känns okej då jag kramades med alla mina vänner ist. Ett av de bästa nyåren törs jag nog säga att det var. 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: