mammas otroligt goda fredagsmiddag.

Man kan lätt konstatera vad jag tycker om här på min lillalya. Kanske inte intresserar mina små bloggläsisar att skåda bilder på min middag el frukost egentligen men det är något ni får stå ut med då fotografering och mat är bland det bästa jag vet! Idag lagade mamma mango chutney kyckling med chili grönsaker och äggnudlar, så otroligt gott att jag tycker synd om er som aldrig har ätit det! Alla vet att mammas mat är bäst och jag ska banne mig lära mig många rätter innan jag flyttar ut från flickis, sån tur är kan jag redan denna rätt men har många kvar att lära. Mat är fantastiskt! Grönsakerna har så otroligt härliga färger och kycklingens marinad ger otroligt härliga dofter när den är på grillen. mumsfillibaba är det enda ordet jag kan uttrycka mig med!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: