Det känns som om hösten är räddad.

 
Både Lasse W och Melissa är två av mina favvis artister och de släpper båda nya album snart. Det kan nog inte bli bättre. Jo båda två kan verkligen skriva låt texter man blir berörd av.
 
Melissa sjunger i sin nyaste singel Om du vill vara med mig, "som att inte trivas i staden man bor i, men aldrig ta sig därifrån". De raderna träffar mig då jag många gånger avskyr älskade lilla gällivare. Jag har sån hatkärlek till min hemstad eller kanske får kalla det mer ort då det känns så litet ibland. Nu tänker alla ni blogglusläsisar, skyll dig själv det är ju bara att flytta. Men jag kan tala om för er jag jobbar på det men det är inte bara. 
Lars Winnerbäck kan vi väl inte förneka är en man som kan han med. Hur han sjunger, "Jag gör plats på min balkong om du vill odla hungarian hot wax" och hur "ingen ska se mig gå ner mig, aldrig se mig så" tycker jag om. Ja de är fantastiska!  
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: