Söndags frukosten på sängen

Jag har funderat fram och tillbaka hur jag ska kunna hitta tillbaka till vardagsbloggandet igen. Jag älskar att bläddra tillbaka i arkivet och titta på hur jag skrev och fotade förr. Ibland får man ont i magen och minns hur tungt man tyckte det var och andra inlägg ger en bara en underbar känsla av gamla goda minnen från förr. 

Ska ha det som ett litet mål börja dra med sig kameran lite oftare eller lägga upp bilder från telefonen.Jag tycker dock att bilderna jag tar med min iphonnie inte har samma charm som de jag tar med min systemis. Även fast resultaten är slående lika varandra om man tittar på min instagram. Kanske är det så att vardagsbloggarna kommer försvinna när instagram kom. Nej jag tror jag ska nog utmana mig själv lite och om inte systemisen får hänga med ska jag knycka pappas lilla kompakt kamera. 

Vad gör sig inte så bra på bild som frukost? Jag avnjöt denna gudomligt goda frukost på sängen i söndags. Ja jag kommer nog fortsätta med frukost på sängen till mig själv forever!  Ni skådar en rätt så nykomling till muminmuggs-samlingen Lilla My muggen med löfbergs lila som innehåll. Turkisk yoghurt med hemmagjord müsli/granola toppat med hallon och mango, frukt är fantastiskt! Sedan lite melon och mango på sidan om. Mums! 

 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: