7shine

Nu tänkte jag göra lite reklam för mitt UF-företag!
Vi har nämligen startat ett företag som heter 7Shine
och vi säljer presenter av alla olika slag. Mitt område
är glas och smyckes gravering så om någon är sugen 
på att beställa ett glas el smycke med ett personligt
meddelande slår bara en liten pling till mig el skriver
det helt enkelt. Det är en helt perfekt julklapp eftersom vi plockar
ihop och gör en snygg design på både glaset och present inslagningen.
Självklart får du som beställer önska vilt och vi gör allt vi kan för att det ska
bli som du vill. Jag jobbar på en egen sida till företaget
med bilder på våra produkter och lite mer info om sakerna
men den är inte riktigt fixad och klar än så skrev detta inlägg.
Men lite smått smyg reklam måste jag ju få göra. hehe

7SHINE

KOMMENTARER


ja jag ska försöka hitta mina gamla skolsaker från Kullen ;) hahaha

2008-11-29 // 11:07:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: