Känslan man tycker om.

Jag har alltid varit svag för fjäderlätta kyssar och när du drar fingrarna genom mitt hår, det känns så mjukt och välborstat då. Ungefär som den sköna känslan när någon killar en på armen och man får gåshud när man närmar sig armvecket. Man ler och funderar på att lätt och smidigt ta bort armen men håller den kvar fast det kittlas, för man tycker om det. 
 
Hur du ler när du precis har pussat mig på pannan och stryker mig på armen och frågar hur jag mår. Den omtanken att du rår om mig och vill veta gör mig varm inombords. Och hur våra skratt låter så bra ihop när vi har roligt tillsammans. Till exempel när något tokigt hänt som man kanske blir lite generad över egentligen eller när en replik i en komedi är så rolig att man skrattar så det gör ont i magen, ja den känslan tycker man om. Hur fint det är när du håller min hand och värmer den när det är kallt. Jag tror det finns en hel del känslor man tycker om men. Du ger mig lite av den pirrande känslan i magen, precis som bubbelvatten,
Och den känslan tycker jag om..
 
bilden kommer från weheartit 

 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: