Att fara iväg och vara på resande fot.

Jag har börjat inse att jag verkligen vill resa ju äldre jag blir med åren, och då pratar vi inte en charter semester en vecka på mallis utan lite längre. Att åka runt och se sig om lite här och var i något fint land. Äventyra lite och samla på sig massor med fina minnen och få vara med om en hel del upplevelser och fånga massor med fina fotografier.
 
I tanken har jag nog tänkt mig en liknande resa med en pojkvän, kärlekskrank som jag är. Om någon inte håller med mig om att det hade varit väldigt mysigt så kan ni klicka på knappen kommentera längre ner och förklara för mig varför. Jag får lov att lägga den tanken på is tills någon kille är funnen och vunnen att göra sånt med. Istället låter jag mina tankar flyga iväg till en resa med bästa vänner. Jisses vad grymt det hade varit! Hur ska jag lura iväg någon av de då hela gänget är stadgade med pojkvän och allt. Alla vet att det är rätt svårt att slita sig i sådana lägen, jag hade själv varit rätt svårt att äventyra då. Under tiden det endast är i tanken en sån här resa är planerad så flyr jag bort i massor med fina bilder från We ♥ it på pussar under vatten, kartor, roadtrips, solbrännor och en massa bilder som man inte kan låta bli att le av när man tittar på.
 
Så känn pressen alla mina söta vänner hojta till så drar vi!
Puss!
 
 
 

KOMMENTARER


Cecilia

men vem vet! du kanske hittar din resekompis på arlanda eller när du landat ;b
och hinner få vatten pussarna och solnedgångsbilderna med honom! :D

Svar: Ja vem vet, det vore super häftigt om något sådant hände. :) Tyvärr är jag nog lite för feg av mig för att planera en resa helt själv och möta denna mystery man. Men din beskrivning låter väldigt perfekt och gör att jag kan fantisera mig lite till ett sånt äventyr. En trevlig stilig,solbränd kille jag bara snubblade på lixom. PERFEKT med undervattenspussar och promenader i solnedgången ;) I would love it!
josefin

2013-01-21 // 22:35:14
ellis

jag är på! men kan inte åka så länge bara. kanske en kortisresa får det bli ;) ska ju bli workingwoman nu .. :/

Svar: Låter helt underbart! Vi har ju en planerad resa till italien i tanken, remember? :)En kortis resa med dig vore awesome det får vi försöka styra när det klaffar i ditt nya liv som workingwomen ;)
josefin

2013-01-22 // 11:55:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: