Krasslig tisdag piggas upp med äppelpaj.

Halvvägs in på min Tisdag kunde jag summera hade den hade bestått av te-drickande och halsont. Men med en hög dos av vill egentligen göra något kreativt ist för att ligga på soffan och gå igenom programmen på play kanalerna. Solen skiner in genom vårt fönster och himlen är verkligen klarblå. Det gör en lycklig men får en att tvivla på sitt omdöme kring besluten om att gå ut eller stanna inne för en kojdag och kurera sig. Hunden har dragit några ordentliga suckar och gett mig skeptiska blickar sedan vi klev upp, höjdpunkten för henne har helt klart varit pappas lunchrast och frukosten som serverades. Lite friskluft har man väl aldrig dött av och soler ger ju en rikligt med d-vitaminer.  
 
Inte för att det var till min förvåning så gick jag på en promenad med Sally och fick känna lite på solens strålar. 
Hunden blev lycklig och jag höll på att slå ihjäl mig på isbanorna till gångstigar här i stan. Kanske ett tecken att jag ska åka skridskor så fort halsen känns bra. Efter den blev det ytterligare lite vila framför tvn tills lill kusinen klampade in och vi bestämde att göra en äppelpaj. Den blev så fantasktiskt god! 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: