mina fina muminmuggar

Nu när jag väl dammat av här på bloggen och skrivit ett inlägg kan jag väl lika gärna slå på stort och lägga upp ett till, nu när jag väl är igång liksom! Jag började samla på mumin muggar samt övrig porslin med Tove Janssons fantastiska karaktärer som motiv. Det har utvecklas till en stor fin samling samt ett extremt "måste ha" känsla i mig. Jag har kring 30 muggar och känner fortfarande att jag måste köpa kommande säsongsmuggar och alla från orginal samlingen. Ja man kan nog säga att jag är lite knasig men de är ju så fina! Drömmen är att ha min samlig i ett fint skåp i mitt framtida hem. 
 
Muggarna dyker ofta upp på bild här eller på min instagram vid frukostar eller fikastunder. Vissa är favoriter efter årstid, vissa efter humör och vissa bara för att de är så fantastiska! 
 
 

 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: