I glädje och sorg- Håkan Hellström i Göteborg.

Efter månader av längtan och väntan kom dagen, Lördagen den 7 Juni och Håkan Hellström på Ullevi.
Jag har funderat och klurat hur jag ska kunna sätta känslor och hela upplevelsen till ord här. Jag har aldrig känt ett sånt lyckorus förr.  
Att uppleva en ren euforisk känsla delad med 69349 andra människor på ett Ullevi alla glada med breda leenden på sina läppar, under en klarblå himmel och en stor sol är mäktigt. Håkan Hellström är verkligen inte bara kung i Göteborg och Ullevi efter publikrekordet, han är min kung! Man kände verkligen kärlek och ren lycka under hela spelningen. 180 minuter av sång och dans 180 minuter man önskade aldrig skulle ta slut. Gåshud på armar och ben och glädjetårar för att det var så fantastiskt magiskt. Som sagt jag vet inte hur jag ska sätta ord på det hela, för att jag tror inte att det riktigt går.Jag har gått igenom ordförrådet med ord som magiskt,fantastikt,underbart,vackert, stort,mäktigt och euforiskt osv, det är svårt liksom. Jag tror man måste uppleva det.
Jag får pirr i magen av bara tanken på lördagen och hela resan och spelningen. Håkan sjunger: "Jag tror. När vi går genom tiden, Att allt det bästa inte hänt än" Men det här är det nog det bästa som hänt mig. Jag har aldrig skrattat, dansat, sjungit mig hes, fått tårar i ögonen och älskat livet så otroligt mycket på en och samma kväll. Från första ton förtrollade du hela Ullevi! 
 
En sak är säkert 7 Juni 2014 är en dag jag alltid kommer minnas. Hela dagen var helt fantastisk och underbar! Jag är även glad att jag fick dela allt med min kära vän Ellis. Vilket äventyr vi varit på! Tack tack tack Håkan för att du förgyller livet med bra musik och gav mig ett minne för livet. ♥ 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: