Barcelona med världens bästa fotbollslag

 
Det är snart en månad sedan vi åkte på vårt efterlängtade träningsläger i Barcelona och Santa Susanna. 
Så otroligt rolig resa med världens bästa fotbollslag! Tror vi alla började räkna ner från över 100 dagar i förväg,
och har varit rätt rejält mätt på att jobba när det började närma sig. Jag tror alla brudar håller med om att det var värt det så här i efterhand, FÖR SÅ ROLIGT VI HAR HAFT DET! 

Vi började hela äventyret med att få gå på fotboll och se Barcelona möta Getafle på Camp Nou! Det är bland det mäktiskaste jag varit med om, VILKEN ENORM ARENA OCH VILKEN FOTBOLL DE SPELAR! Vi fick se en riktig målfest då barcelona vann med 6-0. Se stor fotboll på riktigt måste absolut göras igen! Efter det bestod dagarna av massor med fotbollsträning i solskenet, löpning och strandfotboll och för att inte glömma vi åt hela tiden kändes det som. Jag kunde tyvärr inte lira som jag förväntat då knät bråkade en del. Men always look on the bright side of life, jag var med så gott det gick.  En dag fick vi åka in till Barcelona och sätta sprätt på pengar. Vissa brudar hade mängder med kassar vilket resulterade nästan övervikt på resan hem och några kikade runt på staden. Barcelona är amazing dit åker man lätt igen! Jag tror jag avrundar inlägget här med några väl valda ord,
Träningslägret i Barcelona med mina röda bönor kommer jag minnas föralltid, ni är bäst! ♥ 




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: